Yourhosting

    Telefonisch bereikbare helpdesk Online helpdesk MijnWebsite sitebuilder Back-upbeheer Kwaliteitsgarantie

Aanbod hosting pakketten

XS€ 5,00
8 GB hdd opslag5 GBdataverkeerSharedserverManagedhosting99.99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
S€ 7,00
25 GB hdd opslag15 GBdataverkeerSharedserverManagedhosting99.99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
M€ 11,00
60 GB hdd opslag1 TBdataverkeerSharedserverManagedhosting99.99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
L€ 14,00
95 GB hdd opslag1 TBdataverkeerSharedserverManagedhosting99.99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
XL€ 19,00
130 GB hdd opslag1 TBdataverkeerSharedserverManagedhosting99.99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
VPS 1 unmanaged€ 8,00
512 MBram25 GB ssd opslag300 GBdataverkeerVPSserverUnmanagedhosting99.99%uptime garantiemaandelijksopzegbaar
VPS 2 unmanaged€ 16,00
1 GBram60 GB ssd opslag2 TBdataverkeerVPSserverUnmanagedhosting99.99%uptime garantiemaandelijksopzegbaar
VPS 3 unmanaged€ 25,00
2 GBram80 GB ssd opslag5 TBdataverkeerVPSserverUnmanagedhosting99.99%uptime garantiemaandelijksopzegbaar
VPS 4 unmanaged€ 42,00
4 GBram100 GB ssd opslag10 TBdataverkeerVPSserverUnmanagedhosting99.99%uptime garantiemaandelijksopzegbaar
VPS 1 managed€ 42,00
512 MBram25 GB ssd opslag150 GBdataverkeerVPSserverManagedhosting99.99%uptime garantiedriemaandelijksopzegbaar
VPS 2 managed€ 55,00
1 GBram60 GB ssd opslag1 TBdataverkeerVPSserverManagedhosting99.99%uptime garantiedriemaandelijksopzegbaar
VPS 3 managed€ 70,00
2 GBram80 GB ssd opslag3 TBdataverkeerVPSserverManagedhosting99.99%uptime garantiedriemaandelijksopzegbaar
VPS 4 managed€ 110,00
4 GBram100 GB ssd opslag5 TBdataverkeerVPSserverManagedhosting99.99%uptime garantiemaandelijksopzegbaar
Magento start€ 99,00
2 GBram80 GB ssd opslag3 TBdataverkeerVPSserverManagedhosting99.99%uptime garantieopzegbaar
Magento business€ 249,00
4 GBram100 GB ssd opslag3 TBdataverkeerVPSserverManagedhosting99.99%uptime garantieopzegbaar
Magento pro€ 499,00
8 GBram150 GB ssd opslag4 TBdataverkeerVPSserverManagedhosting99.99%uptime garantiemaandelijksopzegbaar
Magento enterprise€ 899,00
16 GBram300 GB ssd opslag7 TBdataverkeerVPSserverManagedhosting99.99%uptime garantiemaandelijksopzegbaar
Win1€ 13,00
0.25 GB ssd opslag10 GBdataverkeerSharedserverManagedhostingjaarlijksopzegbaar
Win2€ 27,00
0.6 GB ssd opslag20 GBdataverkeerSharedserverManagedhostingjaarlijksopzegbaar
Win3€ 62,00
1 GB ssd opslag50 GBdataverkeerSharedserverManagedhostingjaarlijksopzegbaar
Win4€ 124,00
2 GB ssd opslag100 GBdataverkeerSharedserverManagedhostingjaarlijksopzegbaar

Yourhosting

Yourhosting biedt diverse shared hostingpakketten aan. Voor meer informatie over deze pakketten ga je naar de pagina: shared hostingpakketten.

De tarieven van de shared hostingpakketten variëren van € 5,- excl. btw per maand tot € 19,- excl. btw per maand. Yourhosting biedt bij bepaalde pakketten de eerste paar maanden een actie tarief aan. Na deze paar maanden geldt weer het normale tarief.

Yourhosting biedt verder zowel unmanaged als managed VPS hosting aan. Voor meer informatie over unmanaged VPS hosting ga je naar de pagina: unmanaged VPS hosting. Wil je managed VPS hosting? Ga dan voor meer informatie naar: managed VPS hosting.

De tarieven van unmanaged VPS hosting variëren van € 8,- excl. btw per maand tot € 42,- excl. btw per maand. De tarieven van managed VPS hosting variëren van € 42,- excl. btw per maand tot € 110,- excl. btw per maand. Yourhosting biedt bij bepaalde pakketten de eerste paar maanden een actie tarief aan. Na deze paar maanden geldt weer het normale tarief.

Over Yourhosting

Vanaf de website van Yourhosting:
“Yourhosting biedt sinds 2001 gevarieerde kwaliteitsproducten op het gebied van domeinnamen, webhosting en websites. We zijn onderdeel van Yourholding, en zijn – met 1.100.000 domeinnamen in beheer voor meer dan 160.000 klanten – de grootste shared webhostingprovider van Nederland.
We onderscheiden ons met bereikbaarheid en deskundigheid, en staan bekend om onze vergaande service. In 2012 en 2013 scoorden we een 8,4 op service in ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek.”

Contactgegevens

Adres

Ceintuurbaan 28
8024 AA Zwolle

Openingstijden

Maandag t/m donderdag: 09.00 – 21.00 uur
Vrijdag en zaterdag: 09.00 – 17.00 uur
Zondag: 10.00 – 17.00 uur

Social media

Twitter
Facebook
LinkedIn

Klantenservice

Website:

http://www.yourhosting.nl/

E-mail:

Administratie: administratie@yourhosting.nl
Helpdesk: helpdesk@yourhosting.nl
Sales: sales@yourhosting.nl

Telefoon:

Tel: 0900 0309

Online support:

Yourhosting levert chat support.

Plaats review

Cijfer 4 stars
2.02 / 5 (44 )

40.4%


  • Prijs
    User: 33%
  • Kwaliteit
    User: 33%
  • Helpdesk
    User: 31%
  • Algemeen
    User: 34%


Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 2%
  • Kwaliteit
    User: 4%
  • Helpdesk
    User: 11%
  • Algemeen
    User: 73%

Mail komt niet of pas na uren binnen

on 2022-07-28 14:55:54

Al bijna een maand komt mail niet of pas na uren binnen. Medewerkers van chat zijn aardig, maar probleem blijft! Veel te hoge kosten, geen factuur zichtbaar, en niet op tijd kunnen reageren op mails van potentiele opdrachtgevers. Deze onzin kost mij tijd en geld!



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 35%
  • Kwaliteit
    User: 20%
  • Helpdesk
    User: 1%
  • Algemeen
    User: 20%

ONBEREIKBAAR!

on 2020-03-06 10:32:42

Zeer ontevreden. Onterechte factuur ontvangen en zijn telefonisch (betaald nummer) niet bereikbaar. Op e-mails naar ALLE afdelingen krijg ik de volgende reactie: 'We hebben je bericht goed ontvangen. Helaas kunnen we je niet zo snel antwoorden als we zouden willen. Op dit moment staan er honderden berichten open, we doen ons uiterste best om zo snel mogelijk op iedereen te reageren.' Dit gebeurt dus niet!! Het dreigen met incasso kosten gaat natuurlijk door.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 40%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

communicatie

on 2020-02-19 14:25:58

Wat een drama...

Eerst verzwijgen ze dat er een datalek is en vervolgens liegen ze tegen je als je ze (EINDELIJK) heel even via chat, spreekt door te zeggen (stond ook op hun website) dat er niets aan de hand was/is...
Pas aan het einde van deze morgen kwam er een persbericht dat ze gehackt zijn/waren.... communicatief heeeeel slecht!

Maar weer geprobeerd ze te bereiken:
Eindelijk reageert er iemand op je chat, nadat je er eerst al 100 x door de robot bent uitgeknikkerd.
Nu ben ik de hele dag al bezig, maar krijg niemand te spreken.
Je kunt ze ook niet bellen, gevolg... ik lig er al daaaaagen uit.
So much for klantenservice



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 50%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

on 2020-02-19 14:11:00

Wat een dramabedrijf...

Eerst verzwijgen ze dat er een datalek is en vervolgens liegen ze tegen je als je ze (EINDELIJK) spreekt door te zeggen (stond ook op hun website) dat er niets aan de hand was/is...
Pas aan het einde van deze morgen kwam er een persbericht dat ze gehackt zijn/waren.... communicatief heeeeel slecht!

Maar weer geprobeerd ze te bereiken:
Eindelijk reageert er iemand op je chat, nadat je er eerst al 20 x door de robot bent uitgeknikkerd.
Nu ben ik de hele dag al bezig, maar krijg niemand te spreken.
Je kunt ze ook niet bellen, gevolg... ik lig er al daaaaagen uit.
So much for klantenservice



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%
  • Helpdesk
    User: 1%
  • Algemeen
    User: 1%

Blijkbaar kun je niet opzeggen

on 2019-10-30 18:00:02

Na opgezegd te hebben blijven ze maar facturen sturen. En de dienst zogenaamd door laten gaan terwijl domeinnaam niet meer door ons wordt beheerd. Waar slaat dit toch op? En helaas wij laten ons niet intimideren dus helaas pindakaas Yourhosting



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%
  • Helpdesk
    User: 1%
  • Algemeen
    User: 1%

Geen bereikbaarheid

on 2019-03-28 23:45:51

Totaal geen bereikbaarheid klantenservice



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%
  • Helpdesk
    User: 1%
  • Algemeen
    User: 1%

Website vereniging al 2 weken niet functioneel

on 2019-03-28 23:42:18

Al 2 weken een storing op de website, zeer slecht contact met klantenservice, totaal geen bereikbaarheid en ook bijna geen respons, dit is geen aanrader

RE: [Mail: 116793649] Aanvraag support: MijnWebsite
Van Yourhosting Klantenservice
Aan Klantenservice
Datum 28-03-2019 23:30
Kenmerk 116793649
Onderwerp RE: [Mail: 116793649] Aanvraag support: MijnWebsite
Status Open

Acties
Stuur een reactie
Terug naar het overzicht
28-03-2019 23:30 Van: CCA Maton
Via Mijn Account is de volgende reactie/extra informatie aangeleverd:

Geachte,
2 Weken geleden is er reeds een issue gemeld met de website van de NMBTC, waarbij de linken niet werken en de website niet opnieuw gepubliceerd kan worden en vastloopt.
Jullie geven aan dat er een bug is in jullie software en dat dit opgelost moet worden.
Er is inmiddels tientallen keren contact gezocht en geweest maar tot op heden geen resultaat.
Het laatste bericht was dat de issue zou uitstaan bij jullie developers en dat die er mee bezig zijn.
Onze vereniging wordt door deze hele toestand zwaar gedupeerd, er kunnen geen inschrijvingen en contacten plaatsvinden. Graag zag ik de situatie opgelost.
25-03-2019 14:02 Van: Klantenservice
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Mijn collega had de verwachting dat dit issue telefonisch opgelost was. We hebben het issue met de publicatie van de website nog uitstaan bij onze Developers. Mijn collega David is voor u bezig en houdt u op de hoogte zodra uw website gepubliceerd kan worden.

Ik vertrouw erop dat ik u voldoende geïnformeerd heb. Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact op via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

Thommas Verweij

21-03-2019 19:51 Van: CCA Maton
Via Mijn Account is de volgende reactie/extra informatie aangeleverd:

Ik snap niet dat dit gesloten wordt als het probleem niet verholpen is?
19-03-2019 07:17 Van: CCA Maton
Via Mijn Account is de volgende reactie/extra informatie aangeleverd:

nee, dit geldt alleen voor de website nmbtc.info, zodra je probeert de website te publiceren loopt deze vast.
Hier is sinds donderdag 14-3-2019 al diverse keren via mail, telefoon en w'app contact over geweest.
Helaas nog steeds niet opgelost waardoor alleen de begin?startpagina online is, de rest niet, laat 404 zien.
18-03-2019 10:24 Van: CCA Maton
YourhostingHallo,

De site loopt vast bij het publiceren.

Met vriendelijke groet,

Corné Maton

From: Yourhosting Klantenservice
Sent: Monday, March 18, 2019 9:28 AM
To: m.soudant@ziggo.nl
Subject: [Mail: 116793649] Aanvraag support: MijnWebsite

bekijk in browser

[Mail: 116793649] Aanvraag support: MijnWebsite
Geachte, heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Graag geef ik hierop een reactie.

Geldt dit voor al uw websites? Kun u ook aangeven wat er precies mist, zodat ik kan kijken of ik dit wel kan zien en verder kan reproduceren?

Ik vertrouw erop dat ik u voldoende geïnformeerd heb en zie uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Sebastiaan Boldingh

Yourhosting
Ceintuurbaan 28
8024 AA Zwolle
https://www.yourhosting.nl
-----------------------------------------------------------------------
Profiteer nu! 1 GB Acronis Backup Online, helemaal gratis. Daarmee maak je back-ups van wat je maar wilt. Ga nu naar Mijn Account om jouw gratis GB te activeren.
-----------------------------------------------------------------------
*******************************
Voorbehoud Yourhosting:
Aan de inhoud van dit e-mailbericht kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord. De informatie in dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Als u meent dat dit bericht niet voor u bestemd is, verzoeken wij u ons hierover te informeren en het bericht te verwijderen.

If this email is not intended for you, please remove this message and notify us for the error.
*******************************

-----------------------------------------------------------------------
> Van:
> Ontvangen: Zaterdag 16 maart 2019 11:53
> Aan:
> Onderwerp: Aanvraag support: MijnWebsite
> Heb al eerder contact gezocht, sinds donderdag is het niet mogelijk om de site te publiceren waardoor de meeste pagina's niet online staan
> Verzonden vanaf IP: 84.24.191.30

18-03-2019 09:28 Van: Klantenservice
Geachte, heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Graag geef ik hierop een reactie.

Geldt dit voor al uw websites? Kun u ook aangeven wat er precies mist, zodat ik kan kijken of ik dit wel kan zien en verder kan reproduceren?

Ik vertrouw erop dat ik u voldoende geïnformeerd heb en zie uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Sebastiaan Boldingh

16-03-2019 11:53 Van: CCA Maton
Heb al eerder contact gezocht, sinds donderdag is het niet mogelijk om de site te publiceren waardoor de meeste pagina's niet online staan
Verzonden vanaf IP: 84.24.191.30
Terug naar het overzicht
Algemene voorwaardenPrivacy St



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Helemaal gehad met deze graaiers en stop ermee.

on 2017-07-05 09:42:19

Dit bedrijf laat je overal lekker veel geld voor betalen. Beetje advies nodig ? Zetten ze gewoon op je rekening. Ik heb het na 10 jaar helemaal gehad met deze graaiers en stop ermee. Al met al betaal ik zo'n 400 euro per jaar voor 2 paketten en een paar domeinnamen en als ik een vraag heb moet ik 50 cent per gesprek aan die blauwvingers aftikken.



Rating: 5
5 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Zeer tevreden

on 2017-07-05 09:39:20

Zojuist gesproken met Dennis, Ik ben een leek op het gebied van domeinnamen hosting etc.Ik had een en ander fout gedaan. dit is keurig kosteloos hersteld. Ook het geduld van Dennis was groot (-;

Kortom bent u net als ik een leek, raad ik u aan niet het internet af te speur naar een hostingbedrijf dat het een paar euro per jaar goedkoper doet. Mijn ervaring is dat zo'n besparing ten koste gaat van de service. En ik kan niet zonder. Ben gewoon een zeer tevreden klant!

Groet,
Sven Schipper



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Ontevreden!

on 2017-07-05 09:37:31

Ik was niet tevreden met mijn VPS en heb daarvoor geld terug gevraagd aangezien op de website van Yourhosting gewoon staat dat als je binnen 14 dagen je geld terug vraagt, je het geld ook zal krijgen. Nu heb ik een reactie gekregen dat ik mijn geld niet terug krijg omdat ik mijn product als bedrijf heb gekocht...



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

MISLEIDENDE idioten

on 2017-07-05 09:33:28

Wat een stelletje MISLEIDENDE idioten. Er is niemand maar dan ook niemand binnen de hosting business die er deze idiote uitspraken op na houd:

Ja sorry registereren van een domeinnaam is echt alleen registreren, als je er gebruik van wilt maken ben je verplicht een pakket af te nemen, ook als je alleen maar je eigen NS wilt instellen.



Rating: 2
2 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Erger me kapot

on 2017-07-05 09:31:30

Ik zit nu sinds een paar weken bij yourhosting en ik vind de service erg slecht.
De reactie van G. Stevens komt me bekend voor. Het is gebruikelijk als men een domeinnaam registreert, dat het dan als gereserveerd staat en niemand er aan kan komen Bij Yourhosting is het zo dat iedereen die naam nog kan aanvragen tot dat hij is betaald en verwerkt.

Ik lees veel reacties dat ze zo'n goede service hebben.. ik merk daar weinig van.
Als ik ze mail duurt het soms dagen voor dat ze reageren, waar ik me kapot aan erger, dat kán gewoon niet als hostingbedrijf.

Ik heb een creditfactuur bij ze, en het moet 10 dagen duren voor ze mijn geld terug storten, dat is geen service, dat is rente-trekkerij.

Ik zie veel reacties dat ze per telefoon zo'n geweldige hulp zijn.
Dat is zeer logisch mensen.. hoe langer ze je aan de telefoon hebben, hoe meer zij immers verdienen!

Ik heb daar een extra small pakket, misschien ligt het daar aan?
Dat je dan niet mee telt ofzo?

Hun systeem is echt geweldig, als hun service ook zo goed zou zijn, zouden ze een dikke 10 krijgen.
Nú is het zo dat ik vreselijk spijt heb dat ik mijn sites daar heb onder gebracht.
Want het is inderdaad zo: zolang ze niks extra verdienen besta je gewoon niet.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Waardeloze service

on 2017-07-05 09:29:10

Hedenmiddag heb ik getracht bij YourHosting twee, voor mijn bedrijf, zeer belangrijke domeinnamen te registeren.

Als klant mag je van een Hosting Provider als Your Hosting verwachten dat ze aanvragen van bestaande klanten direct en accuraat afhandelen. Zeker bij registratie van domeinnamen is dit van cruciaal belang omdat een goede domeinnaam nu eenmaal schaars is en er veel kapers op de kust zijn.

Blijkbaar is men bij deze organisatie een andere mening toegedaan en vindt Your Hosting het belangrijker om een andere procedure te hanteren. Een procedure die evenwel tot gevolg heeft dat ondanks dat mijn bedrijf tijdig een aanvraag heeft gedaan voor een domeinnaam deze domeinnaam, met dank aan de ongelofelijk waardeloze inzet van Your Hosting, aan onze neus voorbij is gegaan en nu is geregistreerd door een ander bedrijf in New York.

Proficiat jongens, geweldig goed gedaan en hartelijk bedankt voor jullie waardeloze service.

Ik vraag me af, gezien de lauwe reactie van de medewerker van de klanten service, of het Your Hosting ook maar iets interesseert. Ik heb dan ook besloten op zoek te gaan naar een provider die z'n klanten wel serieus neemt en wel de service levert waar klanten op rekenen.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Dus niet aan beginnen daar.

on 2017-07-05 09:26:40

Ik laat alle sterren zo staan.
Nooit aan beginnen, en zijn geld wolven, dus je betaald je een ongeluk als je denkt goedkoop uit te zijn.
Weken lang site niet te benaderen, en gebeld, gebeld, een e mail maar ze kunnen er niets aan doen. Monitoren dat doen ze, maar ik denk zelf dat ze andere monitoren hebben waar ze filmen of zoiets bekijken.
Heb nu een ander domein, en al die andere 6 die daar waren weggehaald.
Dus niet aan beginnen daar.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Yourhosting zou een mooie klant zijn voor programma's als Kassa 🙂

on 2017-07-05 09:24:54

- Support reageert vrij snel
- Yourhosting stelt zichzelf boven de wet
- Yourhosting heeft onduidelijke voorwaarden
- Yourhosting lost problemen niet op
- Yourhosting levert bestellingen razend snel
- Een supportcase heeft verschillende behandelaars
- Yourhosting geeft in een aantal weken een paar keer dezelfde antwoorden die kant noch wal raken
- Yourhosting kan geen verantwoording geven voor een factuur maar houdt voet bij stuk (het extreem lage factuurbedrag en de tijd die Yourhosting aan mij kwijt is geweest geeft al aan dat ze een hele slimme bedrijfsvoering voeren)

- Yourhosting zou een mooie klant zijn voor programma's als Kassa 🙂



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Slecht bereikbaar, niet behulpzaam, inflexibel.

on 2017-07-05 09:23:09

Slecht bereikbaar, niet behulpzaam, inflexibel. Raad iedereen af om yourhosting te gebruiken

Mijn domeinnamen zijn stilzwijgend verlengd.
Geprobeerd dat ongedaan te maken wat niet lukte.
Toen mijn domeinnamen opgezegd per het eind van de maand, maar moet toch de rekening voor het hele komende jaar betalen...

Totaal geen tegemoetkoming van yourhosting. Heb ze gevraagd me tegemoet te komen omdat dit natuurlijk nergens op slaat, maar ze zijn met geen mogelijkheid te bewegen.

Emails reageren ze super traag op

Helpdesk is telefonisch slecht te bereiken. 10 cent per minuut en had vaak na 10 minuten nog niemand aan de lijn. Heb ze meerdere keren gevraagd mij te bellen omdat (omdat ze langzaam reageren op emails, en telefonisch slecht te bereiken zijn), maar ze hebben me nooit gebeld.

Ik raad iedereen af om yourhosting te gebruiken



Rating: 4
4 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Top!

on 2017-07-05 09:17:39

Snel en in duidelijke taal geholpen. Top!



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Erg slecht ervaring!

on 2017-07-05 09:13:46

Erg slecht ervaring! Leuke aanbieding zou je denken 1 domeinnaam voor €1,- euro, dat dacht ik ook tot je achteraf zie dat je koste moet betalen voor uperhoudt de nameservers te wijzingen en de DNS te kunnen beheren. Je kan leterlijk niks met je domeinnaam en ik zal dan zeker kijken naar een andere hosting waar voor je €5,- het eerste jaar betaald en wel alles kunt bewerken om je website uperhoudt te laten kunnen functioneren. Support is ook erg slecht ik belde en de meneer die met helpt zei ''Ja dan kun je je geld terug krijgen even support formulier invullen'' Prima dacht ik mooi opgelost maar helaas nee. Je dat kon niet kreeg ik via het contact formulier te horen.

Aldus.
Ik stap over naar een partij met me domeinnaam. Heb het gesprek opgenomen word wel zo netjes opgestuurd en er werd 2x toe bevestigd dat ik me geld terug kon krijgen dus dan ga ik daar van uit en hun mogen het oplossen. Daarbij betaald je echt erg veel geld voor slecht kwaltijd.



Rating: 2
2 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Yourhosting belooft veel en loopt weg voor de verantwoordelijkheden

on 2017-07-05 08:54:42

Op aandringen van Yourhosting (ja, na reclame) ging ik akkoord met een proeflicentie van cloud-product OFFICE365 waarin de zakelijke OFFICE 2016 Suite.

Ik bedong daarbij dat, mocht het niet goed werken, Yourhosting mijn systeem zou terugrollen naar de situatie vóór die proeflicentie.

Nu werkt OFFICE365 niet. Het vergt te veel extra handelingen, communiceert slecht met mijn Outlook 2013 en Skype (chat only!) doet het niet. Ik nam geen licentie en wilde terugrollen. Zo werd ik door Yourhosting behandeld:

Men stelde doodleuk nooit terugrolhulp aan te bieden en ik mocht mijn OFFICE365 mailtjes zelf één-voor-één doorsturen naar mijn lokale Outlook account. Gestript van naam, onderwerp en zo. In mijn Outlook 2013 kan ik geen mail meer slepen en ik zit met twee OneDrive verbindingen.

Mijn advies: van te voren met de Yourhosting Verkoopafdeling goed afspreken wat Yourhosting Service nu werkelijk voor je doet. Yourhosting belooft veel te veel en loopt weg voor de verantwoordelijkheden en de klant.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Ergenis

on 2017-07-05 08:51:13

prut service, wazig, onduidelijk, live chat niet te bereiken.
Elke keer ergernis om dingen te vinden en hulp te krijgen.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 60%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Zeer gebruiksonvriendelijk

on 2017-07-03 10:12:34

Onbereikbaar, antwoorden op emails duren eeuwen. Onviendelijke keuzemenu's op site. 15-20 minuten wachten tot je geholpen wordt via de telefoon. Enz. enz.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 20%
  • Algemeen
    User: 10%

Ga hier niet heen belachelijke afzetters!

on 2017-07-03 10:10:48

Waarom er zo veel hoge cijfers zijn gegeven is voor mij erg onduidelijk. Dit net als de manier waarop Yourhosting klanten mee behandelt. Ik heb een website gemaakt en krijg na een half jaar te horen dat ik de diensten die ik heb betaald en die ik wil gebruiken niet meer mag gebruiken. Hierdoor mag ik mijn website niet meer up-daten en dus eingelijk weggooien… Tenzij! Ik nattuurlijk 80 euro extra voor een jaar betaal. Want tja afzetters willen toch wel op een bepaalde manier hun geld binnen krijgen. De helpdesk is bijna altijd afwezig ik wacht op dit moment al 3 uur om het over dit probleem te hebben. En de website builder komt volgens mij uit het jaar 2000. vergelijk wordpress met Websitebuilder en je vergelijkt 2000 met 2015. Dit verschil is erg groot gezien het een slonzige website builder is. Veel hints gegeven en worden totaal niet doorgevoerd. Net als de verhuizing die ik heb aangegeven. 8 maanden verder en Yourhosting heeft nog steeds niks gedaan aan het verhuizen van mijn domijnnaam. Dus heb ik deze zelf handmatig omgeleid. Want blijkbaar heeft Yourhosting het te druk. Voor een hoge prijs geen kwaliteit, geen service, afzetterij, en nattuurlijk een aanpassing van mijn pakket halverwege mijn periode die betaald is. zodat ik niks meer mag of kan doen met mijn website via yourhosting. Ga hier niet heen belachelijke afzetters!



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Denk 2 keer voor dat je begin met yourhosting!!

on 2017-07-03 10:08:52

Niet alleen maar dat je moet betalen voor Telefoon support Yourhosting is een dief bedrijf, alles staat in de kleine letters van de Algemeen voorwaarden! opletten!!
Bijv. eens binnen, wordt je automatisch voor het volgende jaar ingeschreven, en daar moet je wel betalen, ook als het termijn nog niet eens is begonnen, Na een probleem met inloggen ( wachtwoord kwijt ) Ik moet nu betalen voor alle mijn domeinen + verwijzingen . Termijn begin 26 Februari 2016 tot en met 26-02-2017. We zijn vandaag de 18 Februari 2016 ( te laat !!! kleine letter zegt opzegt termijn een maand van tevoren. Nu ben ik te laat met deze termijn betaling (te laat voor volgende jaar was niet eens is begonnen) Bonus: nog een extra aanmaning boete Meer dan 20 euro omdat de automatische betaling van mijn bank niet door ging ....Lekker! Dus denk 2 keer voor dat je begin met yourhosting!!



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Criminele praktijken

on 2017-07-03 10:03:40

Ondanks al mijn eerdere klachten bij hun over het onwettig stilzwijgend verlengen van contracten, krijg ik to zo ver geen antwoord van ze (naast automatische dreigmailtjes en sms dat ik nieuwe facturen moet betalen).
Voor iedereen die nog niet overtuigd is van deze criminele praktijken, kijk ook eens op deze sites:
http://www.42bis.nl/2014/08/de-boeven-van-yourhosting-omzeilen-succesvol-de-wet/
https://ictrecht.nl/domeinnamen/de-wet-van-dam-ook-voor-domeinnamen/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1583010
http://www.ispgids.com/ervaringen/yourhosting
https://www.facebook.com/yourhostingpraktijken/



Rating: 3
3 /5 stars

  • Prijs
    User: 70%
  • Kwaliteit
    User: 71%
  • Helpdesk
    User: 70%
  • Algemeen
    User: 70%

Fijne service

on 2017-07-03 10:02:03

Na erg lang heen en weer gemail (met een ander mailadres van een andere provider) over een niet werkend mailadres uitstekend geholpen door Thommas. Alles werkt nu naar behoren. Fijne service uiteindelijk!



Rating: 4
4 /5 stars

  • Prijs
    User: 90%
  • Kwaliteit
    User: 100%
  • Helpdesk
    User: 100%
  • Algemeen
    User: 100%

Thx Bart!

on 2017-07-03 09:59:39

Ik schijf deze review voor de support. Dikke 10! Bart Koning heeft me geweldig geholpen met meerdere problemen met mijn site die door toedoen van mijzelf niet meer werkte. Thx Bart!



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 20%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Ongelooflijk slechte ervaring opgedaan

on 2017-07-03 09:58:04

Ongelooflijk slechte ervaring opgedaan bij dit bedrijf.
Mijn klanten, voor wie ik een site bouwde, hadden per abuis een verkeerd pakket gekocht. Dit was het MijnWebsite pakket. Een begrijpelijke vergissing, als je naar de naam kijkt. Maar, dit pakket kostte EUR 65,- op jaarbasis. Nogal duur in mijn beleving, maar die 15 euro die ze dan per jaar verschilden van MijnDomein, vonden ze niet heel erg, als ze maar gauw hun site online hadden.
Dit bleek ook een probleem te zijn. Zodra ik de FTP gegevens opvroeg, kon ik iedere keer niet inloggen. Gek. Ik wachtte een dag probeerde het opnieuw. Mislukt. Ik veranderde het wachtwoord. Weer mislukt. Nogmaals, en nogmaals. Alles faalde. Net maar even gebeld. Een vriendelijk klinkende meneer stond me te woord. Hij bleek toch niet heel zinvol. Hij vertelde me dat het verkeerde pakket was aangeschaft. Nou, zou ik toch denken; verander me van pakket en breng de overtreffende kosten in rekening. Dit was zijn voorstel echter niet. Hij vertelde me dat ik maar even EUR 72,- per jaar extra kon betalen. Dit was voor het kleinste pakket. Aha, en hoeveel schijfruimte heb ik dan? Hij had daarop een heel leuk antwoord: 1 GB.
'Meneer, ik krijg bij MijnDomein 2GB, voor iets meer dan de helft van uw prijs.'
'Dat kan. MijnDomein gebruikt andere servers en kunnen andere prijzen aanbieden, wellicht iets goedkoper, maar wij hebben heel snelle servers.'
'Nou, uit alle tests blijkt dat uw servers degelijk minder snel zijn, maar dat ter zijde. Mijn klant heeft nu 3 GB mail. Hoeveel hebben zij met uw voorgestelde pakket?'
'Even checken,.. 2 GB'
'Goed, dus we betalen de hoofdprijs voor ongelooflijk slechte service, mindere snelheid dan bij MijnDomein, minder schijfruimte voor de site dan bij MijnDomein en minder e-mail-ruimte dan bij MijnDomein?'[Geen antwoord] 'Goed. Ik bel nu mijn klant, adviseer ze om over te stappen naar MijnDomein en ik raad uw Hostingbedrijf bij al mijn volgende klanten af.'
'Dat zou ik heel jammer vinden.'
'Ik vind uw service heel jammer, fijne avond.'
'Fijne avond.'

Hierna heb ik zo snel mogelijk de verhuiscode geregeld, MijnDomein aangeschaft en nu is het wachten tot 'YourHosting' de site vrijgeeft. MijnDomein beloofde mij dat dit maximaal 24 uur in beslag zou nemen. Ik zal maar geduld hebben.
Dit is dus mijn ervaring met 'YourHosing'. Ik raad haar niet af zijn mensen die alleen hun domein willen vastleggen, maar voor een website daadwerkelijk uploaden, is dit bedrijf verschrikkelijk duur en heeft slechte service.

*Dit is een eerlijke review. Ik word niet betaald of anderzijds enigszins gesponsord door MijnDomein. Ik gebruik MijnDomein verder wel bij al mijn andere klanten.



Rating: 5
5 /5 stars

  • Prijs
    User: 100%
  • Kwaliteit
    User: 100%
  • Helpdesk
    User: 100%
  • Algemeen
    User: 100%

Alleen maar 10-en

on 2017-07-03 09:55:48

Ik kan niet anders dan YourHosting alleen maar 10-en geven. Ik ben al jaren tevreden klant, ze bieden goede producten aan, geven goed advies, tegen een prima prijs. Daarnaast is de support afdeling echt top. Hoeveel vragen je ook hebt, hoe vaak je ze ook belt of mailt, ze zijn altijd klantvriendelijk en oplossingsgericht. Dit is echt een support afdeling waar vele bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Top!



Rating: 3
3 /5 stars

  • Prijs
    User: 50%
  • Kwaliteit
    User: 70%
  • Helpdesk
    User: 70%
  • Algemeen
    User: 60%

Teleurstellend

on 2017-07-03 09:54:00

Geachte
Van de week 3x meer als 20 minuten in de wacht gestaan zijn we niet gewend van yourhosting .
vandaag wilde ik op mijn Holding een nieuw account maken omdat deze nieuw is maar kon me eigen email niet gebruiken en wacht woord moest ik meer dan 10 keer invoeren al met al deze week was niet de week van yourhosting met vriendelijke groeten J Romijn



Rating: 3
3 /5 stars

  • Prijs
    User: 70%
  • Kwaliteit
    User: 80%
  • Helpdesk
    User: 80%
  • Algemeen
    User: 80%

Snelle helpdesk

on 2017-07-03 09:50:56

Helpdesk gebeld en zeer snel werd ik te woord gestaan.
Belangrijk punt vind ik dat er ook een gewoon nummer gebeld kan worden, wel zo handig vanuit het buitenland.



Rating: 2
2 /5 stars

  • Prijs
    User: 30%
  • Kwaliteit
    User: 50%
  • Helpdesk
    User: 40%
  • Algemeen
    User: 50%

Volkomen onbereikbaar

on 2017-07-03 09:49:07

Tot voor kort was ik tevreden klant, hoewel ik de prijzen altijd hoog heb gevonden. Vooral dat de hosting tegenwoordig groen is vind ik echter gaaf, en toen ik een paar jaar geleden problemen had was de support goed. Er wordt 99,99% uptime gegarandeerd.
Helaas zijn er nu achter elkaar enkele storingen geweest. Daarbij bleek Yourhosting ineens volkomen onbereikbaar. Dit hoewel op de website staat dat ze altijd bereikbaar zijn, ook in het weekend.
Met Hemelvaart bijvoorbeeld lagen alle websites uren plat, en was het bedrijf niet te contacteren. Je kreeg een bandje te horen dat ze er niet waren. Pas uren later verscheen er een tweet van Yourhosting dat er een probleem was, en nog een tijdje later bleek de boel gefixed. Ik heb ze nog gemaild hoe ze nu om willen gaan met de 99,99% uptime garantie, maar daar heb ik nu, weken later, nog steeds geen antwoord op ontvangen. Ook op mijn tweets werd niet gereageerd.
Tenslotte zijn de tarieven voor hosting en domeinen ook nog eens flink verhoogd.
Alles bij elkaar is mijn waardering flink gekelderd.



Rating: 3
3 /5 stars

  • Prijs
    User: 60%
  • Kwaliteit
    User: 80%
  • Helpdesk
    User: 60%
  • Algemeen
    User: 80%

Deuk in het vertrouwen

on 2017-07-03 09:46:51

Wij kozen destijds voor YOURHOSTING omdat we behoefte hadden/hebben aan een professionele helpdesk. Onze ervaring van de ondersteuning van de 2e lijns support is boven verwachting goed, via de e-mail.

ECHTER is onze recentelijk ervaring met de telefonische 1e lijns support tegen de verwachting in zeer betreurenswaardig slecht te noemen.

Jammer dat dit voor ons en onze klanten na al de jaren goede ervaring toch een behoorlijke deuk in het vertrouwen heeft gedaan van ons en onze klanten in YOURHOSTING.

De 2e-lijns medewerkers zijn buiten gewoon goed en kundig wat helaas dus overschaduwd word door de telefonische "support"desk.

Ons advies mailen met YOURHOSTING buiten kantoor tijden leveren het gewenste resultaat en een stuk minder frustratie dan bellen.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Geld kwijt

on 2017-07-03 09:44:33

Pas als Yourhosting je site heeft weggeflikkert, weet je wat Yourhosting waard is. Eigendomsrecht is dan ook niet meer van toepassing en al het geld dat je erin hebt gestoken, ben je kwijt.



Rating: 2
2 /5 stars

  • Prijs
    User: 60%
  • Kwaliteit
    User: 70%
  • Helpdesk
    User: 20%
  • Algemeen
    User: 60%

Ik voel me niet serieus genomen

on 2017-07-03 09:40:51

allemaal op zich best prima hosting bedrijf. maar ik wil een webhostingbedrijf waar ik echt contact kan hebben met de service medewerkers, hier is dat niet mogelijk. (vroeger wel meen ik mij te herinneren) Nu liggen ook de statistieken eruit die in het pakket zitten. hier kom ik nu opeens achter, in plaats van dat ze mij op de hoogte ervan brengen. ik voel me niet serieus genomen...



Rating: 4
4 /5 stars

  • Prijs
    User: 60%
  • Kwaliteit
    User: 90%
  • Helpdesk
    User: 90%
  • Algemeen
    User: 80%

Ter zake kundige medewerkers

on 2017-07-03 09:38:51

Geweldig om op zaterdagochtend te worden geholpen! Dan weet je dat je de werkweek weer goed kunt starten en heb je ook nog een rustig weekend. Ter zake kundige medewerkers. Rust in het gesprek. Vraag is beantwoord en opgelost. Zo! Nu weer lekker doorwerken dankzij Yourhosting!



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

BEKIJK A.U.B. EEN PAAR PAGINA'S VAN DEZE SITE. zE HEBBEN ER ZELF EEN AANTAL POSITIEVE BERICHTEN OP GEZET. VANAF DE 2 PAGINA KOMEN DE ECHTE.

on 2017-07-03 09:36:50

BEKIJK A.U.B. EEN PAAR PAGINA'S VAN DEZE SITE. zE HEBBEN ER ZELF EEN AANTAL POSITIEVE BERICHTEN OP GEZET. VANAF DE 2 PAGINA KOMEN DE ECHTE.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 12%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

WAARSCHUWING...GA NOOIT MET DEZE OPLICHTERS IN ZEE..! NEEM GEEN RISICO EN DOE HIER JE VOORDEEL MEE.!

on 2017-07-03 09:35:28

Dit is een bedrijf dat zonder ook maar iets te leveren toch talloze rekeningen blijft sturen met continu wisselende bedragen en verhogingen en hopen door je maar regelmatig te bedreigen toch gaat betalen.
WAARSCHUWING...GA NOOIT MET DEZE OPLICHTERS IN ZEE..! NEEM GEEN RISICO EN DOE HIER JE VOORDEEL MEE.!



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Oplossing traag en probleem blijft

on 2017-07-03 09:34:02

Sinds de overstap naar een VPS-pakket liggen onze websites er regelmatig uit. Vaak allemaal tegelijk, terwijl de overstap naar VPS juist is gemaakt om de websites van elkaar te isoleren. Veel bellen, lange wachttijden, onwetende mensen bij de support desk en je krijgt totaal niet tussen de oren dat dit ons geld kost. Oplossing traag en probleem blijft.



Rating: 4
4 /5 stars

  • Prijs
    User: 90%
  • Kwaliteit
    User: 80%
  • Helpdesk
    User: 100%
  • Algemeen
    User: 90%

Prima geholpen

on 2017-07-03 09:32:16

leuk en terzake kundig gesprek gehad met Bram te Pas.
Bij het opzetten van de site kwamen we tot de ontdekking dat bij werken met microsoft edge meerdere functies niet werken.
Dus verder in firefox.
Een gezellig gesprek op een hete dag (wo 20-07-2016)



Rating: 5
5 /5 stars

  • Prijs
    User: 100%
  • Kwaliteit
    User: 100%
  • Helpdesk
    User: 100%
  • Algemeen
    User: 100%

Bedankt

on 2017-07-03 09:30:15

Hebben net vele domeinnamen overgezet naar yourhosting.nl en support hierbij was echt voortreffelijk. Het support team, met name Thommas Verweij, hebben veel extra (maatwerk) inspanningen moeten leveren, wat ons ontzettend veel tijd heeft gescheeld. Dus bij deze nogmaals dank!



Rating: 4
4 /5 stars

  • Prijs
    User: 80%
  • Kwaliteit
    User: 90%
  • Helpdesk
    User: 90%
  • Algemeen
    User: 90%

Met de ondersteuning van Yourhosting kom ik er altijd uit.

on 2017-07-03 09:28:06

Ik blijf het doen: veren en pluimpjes uitdelen aan de jongens en meisjes van de helpdesk van Yourhosting. Altijd geduldig, vriendelijk, hulpvaardig en volop adviezen. Met zo'n service achter de hand is het geruststellend te weten dat ze in Zwolle mij weer met raad en daad bijstaan als het dreigt mis te lopen.
Heel fijn als je vastloopt met het online zetten van websites van huisartsen. Met de ondersteuning van Yourhosting kom ik er altijd uit.



Rating: 4
4 /5 stars

  • Prijs
    User: 80%
  • Kwaliteit
    User: 80%
  • Helpdesk
    User: 80%
  • Algemeen
    User: 80%

Snel en goede service

on 2017-07-03 09:26:18

Heel fijne, vriendelijke en snelle service. Je krijgt snel antwoord op je vraag en medewerkers zijn bereid je extra te helpen. De website is prettig en overzichtelijk, ook het gedeelte voor de gebruikers.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 50%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Ronduit slecht

on 2017-07-03 09:20:57

Ronduit slecht.
Onze VPS waar flink geld voor betaald is, is offline gehaald wegens meerdere DDOS'en waar wij de dupe van worden.

Eigenlijk de verantwoordelijkheid van de hoster maar ze leggen het vrolijk bij ons neer.



Rating: 4
4 /5 stars

  • Prijs
    User: 70%
  • Kwaliteit
    User: 90%
  • Helpdesk
    User: 100%
  • Algemeen
    User: 90%

Probleemloos

on 2017-07-03 09:19:18

Erg prettig geholpen door Johannes Bos en zijn collega Bart de Koning. Mijn domein en website moesten verhuizen. Ik wilde dit snel en probleemloos en het ging snel en probleemloos.