- Cijfer 4 stars
Telefonisch bereikbare helpdesk Online helpdesk MijnWebsite sitebuilder Back-upbeheer Kwaliteitsgarantie
Aanbod hosting pakketten
Yourhosting
Yourhosting biedt diverse shared hostingpakketten aan. Voor meer informatie over deze pakketten ga je naar de pagina: shared hostingpakketten.
De tarieven van de shared hostingpakketten variëren van € 5,- excl. btw per maand tot € 19,- excl. btw per maand. Yourhosting biedt bij bepaalde pakketten de eerste paar maanden een actie tarief aan. Na deze paar maanden geldt weer het normale tarief.
Yourhosting biedt verder zowel unmanaged als managed VPS hosting aan. Voor meer informatie over unmanaged VPS hosting ga je naar de pagina: unmanaged VPS hosting. Wil je managed VPS hosting? Ga dan voor meer informatie naar: managed VPS hosting.
De tarieven van unmanaged VPS hosting variëren van € 8,- excl. btw per maand tot € 42,- excl. btw per maand. De tarieven van managed VPS hosting variëren van € 42,- excl. btw per maand tot € 110,- excl. btw per maand. Yourhosting biedt bij bepaalde pakketten de eerste paar maanden een actie tarief aan. Na deze paar maanden geldt weer het normale tarief.
Over Yourhosting
Vanaf de website van Yourhosting:
“Yourhosting biedt sinds 2001 gevarieerde kwaliteitsproducten op het gebied van domeinnamen, webhosting en websites. We zijn onderdeel van Yourholding, en zijn – met 1.100.000 domeinnamen in beheer voor meer dan 160.000 klanten – de grootste shared webhostingprovider van Nederland.
We onderscheiden ons met bereikbaarheid en deskundigheid, en staan bekend om onze vergaande service. In 2012 en 2013 scoorden we een 8,4 op service in ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek.”
Contactgegevens
Klantenservice
Website:
E-mail:
Administratie: administratie@yourhosting.nl
Helpdesk: helpdesk@yourhosting.nl
Sales: sales@yourhosting.nl
Telefoon:
Tel: 0900 0309
Online support:
Yourhosting levert chat support.
40.4%
- PrijsUser: 33%
- KwaliteitUser: 33%
- HelpdeskUser: 31%
- AlgemeenUser: 34%
1 /5 stars
- PrijsUser: 2%
- Kwaliteit
User: 4%- Helpdesk
User: 11%- Algemeen
User: 73%Mail komt niet of pas na uren binnen
Channa on 2022-07-28 14:55:54Al bijna een maand komt mail niet of pas na uren binnen. Medewerkers van chat zijn aardig, maar probleem blijft! Veel te hoge kosten, geen factuur zichtbaar, en niet op tijd kunnen reageren op mails van potentiele opdrachtgevers. Deze onzin kost mij tijd en geld!
Rating: 1
1 /5 stars- PrijsUser: 35%
- Kwaliteit
User: 20%- Helpdesk
User: 1%- Algemeen
User: 20%ONBEREIKBAAR!
Ontevreden klant on 2020-03-06 10:32:42Zeer ontevreden. Onterechte factuur ontvangen en zijn telefonisch (betaald nummer) niet bereikbaar. Op e-mails naar ALLE afdelingen krijg ik de volgende reactie: 'We hebben je bericht goed ontvangen. Helaas kunnen we je niet zo snel antwoorden als we zouden willen. Op dit moment staan er honderden berichten open, we doen ons uiterste best om zo snel mogelijk op iedereen te reageren.' Dit gebeurt dus niet!! Het dreigen met incasso kosten gaat natuurlijk door.
Rating: 1
1 /5 stars- PrijsUser: 40%
- Kwaliteit
User: 10%- Helpdesk
User: 10%- Algemeen
User: 10%communicatie
Marcel. on 2020-02-19 14:25:58Wat een drama...
Eerst verzwijgen ze dat er een datalek is en vervolgens liegen ze tegen je als je ze (EINDELIJK) heel even via chat, spreekt door te zeggen (stond ook op hun website) dat er niets aan de hand was/is...
Pas aan het einde van deze morgen kwam er een persbericht dat ze gehackt zijn/waren.... communicatief heeeeel slecht!Maar weer geprobeerd ze te bereiken:
Eindelijk reageert er iemand op je chat, nadat je er eerst al 100 x door de robot bent uitgeknikkerd.
Nu ben ik de hele dag al bezig, maar krijg niemand te spreken.
Je kunt ze ook niet bellen, gevolg... ik lig er al daaaaagen uit.
So much for klantenserviceRating: 1
1 /5 stars- PrijsUser: 50%
- Kwaliteit
User: 10%- Helpdesk
User: 10%- Algemeen
User: 10%Marcel. on 2020-02-19 14:11:00
Wat een dramabedrijf...
Eerst verzwijgen ze dat er een datalek is en vervolgens liegen ze tegen je als je ze (EINDELIJK) spreekt door te zeggen (stond ook op hun website) dat er niets aan de hand was/is...
Pas aan het einde van deze morgen kwam er een persbericht dat ze gehackt zijn/waren.... communicatief heeeeel slecht!Maar weer geprobeerd ze te bereiken:
Eindelijk reageert er iemand op je chat, nadat je er eerst al 20 x door de robot bent uitgeknikkerd.
Nu ben ik de hele dag al bezig, maar krijg niemand te spreken.
Je kunt ze ook niet bellen, gevolg... ik lig er al daaaaagen uit.
So much for klantenserviceRating: 1
1 /5 stars- PrijsUser: 1%
- Kwaliteit
User: 1%- Helpdesk
User: 1%- Algemeen
User: 1%Blijkbaar kun je niet opzeggen
MB on 2019-10-30 18:00:02Na opgezegd te hebben blijven ze maar facturen sturen. En de dienst zogenaamd door laten gaan terwijl domeinnaam niet meer door ons wordt beheerd. Waar slaat dit toch op? En helaas wij laten ons niet intimideren dus helaas pindakaas Yourhosting
Rating: 1
1 /5 stars- PrijsUser: 1%
- Kwaliteit
User: 1%- Helpdesk
User: 1%- Algemeen
User: 1%Geen bereikbaarheid
Mary on 2019-03-28 23:45:51Totaal geen bereikbaarheid klantenservice
Rating: 1
1 /5 stars- PrijsUser: 1%
- Kwaliteit
User: 1%- Helpdesk
User: 1%- Algemeen
User: 1%Website vereniging al 2 weken niet functioneel
Corné Maton on 2019-03-28 23:42:18Al 2 weken een storing op de website, zeer slecht contact met klantenservice, totaal geen bereikbaarheid en ook bijna geen respons, dit is geen aanrader
RE: [Mail: 116793649] Aanvraag support: MijnWebsite
Van Yourhosting Klantenservice
Aan Klantenservice
Datum 28-03-2019 23:30
Kenmerk 116793649
Onderwerp RE: [Mail: 116793649] Aanvraag support: MijnWebsite
Status OpenActies
Stuur een reactie
Terug naar het overzicht
28-03-2019 23:30 Van: CCA Maton
Via Mijn Account is de volgende reactie/extra informatie aangeleverd:Geachte,
2 Weken geleden is er reeds een issue gemeld met de website van de NMBTC, waarbij de linken niet werken en de website niet opnieuw gepubliceerd kan worden en vastloopt.
Jullie geven aan dat er een bug is in jullie software en dat dit opgelost moet worden.
Er is inmiddels tientallen keren contact gezocht en geweest maar tot op heden geen resultaat.
Het laatste bericht was dat de issue zou uitstaan bij jullie developers en dat die er mee bezig zijn.
Onze vereniging wordt door deze hele toestand zwaar gedupeerd, er kunnen geen inschrijvingen en contacten plaatsvinden. Graag zag ik de situatie opgelost.
25-03-2019 14:02 Van: Klantenservice
Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw reactie.
Mijn collega had de verwachting dat dit issue telefonisch opgelost was. We hebben het issue met de publicatie van de website nog uitstaan bij onze Developers. Mijn collega David is voor u bezig en houdt u op de hoogte zodra uw website gepubliceerd kan worden.
Ik vertrouw erop dat ik u voldoende geïnformeerd heb. Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact op via een reactie op deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
Thommas Verweij
21-03-2019 19:51 Van: CCA Maton
Via Mijn Account is de volgende reactie/extra informatie aangeleverd:Ik snap niet dat dit gesloten wordt als het probleem niet verholpen is?
19-03-2019 07:17 Van: CCA Maton
Via Mijn Account is de volgende reactie/extra informatie aangeleverd:nee, dit geldt alleen voor de website nmbtc.info, zodra je probeert de website te publiceren loopt deze vast.
Hier is sinds donderdag 14-3-2019 al diverse keren via mail, telefoon en w'app contact over geweest.
Helaas nog steeds niet opgelost waardoor alleen de begin?startpagina online is, de rest niet, laat 404 zien.
18-03-2019 10:24 Van: CCA Maton
YourhostingHallo,De site loopt vast bij het publiceren.
Met vriendelijke groet,
Corné Maton
From: Yourhosting Klantenservice
Sent: Monday, March 18, 2019 9:28 AM
To: m.soudant@ziggo.nl
Subject: [Mail: 116793649] Aanvraag support: MijnWebsitebekijk in browser
[Mail: 116793649] Aanvraag support: MijnWebsite
Geachte, heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw e-mail. Graag geef ik hierop een reactie.
Geldt dit voor al uw websites? Kun u ook aangeven wat er precies mist, zodat ik kan kijken of ik dit wel kan zien en verder kan reproduceren?
Ik vertrouw erop dat ik u voldoende geïnformeerd heb en zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Sebastiaan Boldingh
Yourhosting
Ceintuurbaan 28
8024 AA Zwolle
https://www.yourhosting.nl
-----------------------------------------------------------------------
Profiteer nu! 1 GB Acronis Backup Online, helemaal gratis. Daarmee maak je back-ups van wat je maar wilt. Ga nu naar Mijn Account om jouw gratis GB te activeren.
-----------------------------------------------------------------------
*******************************
Voorbehoud Yourhosting:
Aan de inhoud van dit e-mailbericht kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord. De informatie in dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Als u meent dat dit bericht niet voor u bestemd is, verzoeken wij u ons hierover te informeren en het bericht te verwijderen.If this email is not intended for you, please remove this message and notify us for the error.
*******************************-----------------------------------------------------------------------
> Van:
> Ontvangen: Zaterdag 16 maart 2019 11:53
> Aan:
> Onderwerp: Aanvraag support: MijnWebsite
> Heb al eerder contact gezocht, sinds donderdag is het niet mogelijk om de site te publiceren waardoor de meeste pagina's niet online staan
> Verzonden vanaf IP: 84.24.191.3018-03-2019 09:28 Van: Klantenservice
Geachte, heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw e-mail. Graag geef ik hierop een reactie.
Geldt dit voor al uw websites? Kun u ook aangeven wat er precies mist, zodat ik kan kijken of ik dit wel kan zien en verder kan reproduceren?
Ik vertrouw erop dat ik u voldoende geïnformeerd heb en zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Sebastiaan Boldingh
16-03-2019 11:53 Van: CCA Maton
Heb al eerder contact gezocht, sinds donderdag is het niet mogelijk om de site te publiceren waardoor de meeste pagina's niet online staan
Verzonden vanaf IP: 84.24.191.30
Terug naar het overzicht
Algemene voorwaardenPrivacy StRating: 1
1 /5 stars- PrijsUser: 10%
- Kwaliteit
User: 10%- Helpdesk
User: 10%- Algemeen
User: 10%Helemaal gehad met deze graaiers en stop ermee.
gerald louwerse on 2017-07-05 09:42:19Dit bedrijf laat je overal lekker veel geld voor betalen. Beetje advies nodig ? Zetten ze gewoon op je rekening. Ik heb het na 10 jaar helemaal gehad met deze graaiers en stop ermee. Al met al betaal ik zo'n 400 euro per jaar voor 2 paketten en een paar domeinnamen en als ik een vraag heb moet ik 50 cent per gesprek aan die blauwvingers aftikken.
Rating: 5
5 /5 stars- PrijsUser: 10%
- Kwaliteit
User: 10%- Helpdesk
User: 10%- Algemeen
User: 10%Zeer tevreden
Sven Schipper on 2017-07-05 09:39:20Zojuist gesproken met Dennis, Ik ben een leek op het gebied van domeinnamen hosting etc.Ik had een en ander fout gedaan. dit is keurig kosteloos hersteld. Ook het geduld van Dennis was groot (-;
Kortom bent u net als ik een leek, raad ik u aan niet het internet af te speur naar een hostingbedrijf dat het een paar euro per jaar goedkoper doet. Mijn ervaring is dat zo'n besparing ten koste gaat van de service. En ik kan niet zonder. Ben gewoon een zeer tevreden klant!
Groet,
Sven SchipperRating: 1
1 /5 stars- PrijsUser: 10%
- Kwaliteit
User: 10%- Helpdesk
User: 10%- Algemeen
User: 10%Ontevreden!
Bas de Vet on 2017-07-05 09:37:31Ik was niet tevreden met mijn VPS en heb daarvoor geld terug gevraagd aangezien op de website van Yourhosting gewoon staat dat als je binnen 14 dagen je geld terug vraagt, je het geld ook zal krijgen. Nu heb ik een reactie gekregen dat ik mijn geld niet terug krijg omdat ik mijn product als bedrijf heb gekocht...
Rating: 1
1 /5 stars- PrijsUser: 10%
- Kwaliteit
User: 10%- Helpdesk
User: 10%- Algemeen
User: 10%MISLEIDENDE idioten
A J on 2017-07-05 09:33:28Wat een stelletje MISLEIDENDE idioten. Er is niemand maar dan ook niemand binnen de hosting business die er deze idiote uitspraken op na houd:
Ja sorry registereren van een domeinnaam is echt alleen registreren, als je er gebruik van wilt maken ben je verplicht een pakket af te nemen, ook als je alleen maar je eigen NS wilt instellen.
Rating: 2
2 /5 stars- PrijsUser: 10%
- Kwaliteit
User: 10%- Helpdesk
User: 10%- Algemeen
User: 10%Erger me kapot
Ingrid V on 2017-07-05 09:31:30Ik zit nu sinds een paar weken bij yourhosting en ik vind de service erg slecht.
De reactie van G. Stevens komt me bekend voor. Het is gebruikelijk als men een domeinnaam registreert, dat het dan als gereserveerd staat en niemand er aan kan komen Bij Yourhosting is het zo dat iedereen die naam nog kan aanvragen tot dat hij is betaald en verwerkt.Ik lees veel reacties dat ze zo'n goede service hebben.. ik merk daar weinig van.
Als ik ze mail duurt het soms dagen voor dat ze reageren, waar ik me kapot aan erger, dat kán gewoon niet als hostingbedrijf.Ik heb een creditfactuur bij ze, en het moet 10 dagen duren voor ze mijn geld terug storten, dat is geen service, dat is rente-trekkerij.
Ik zie veel reacties dat ze per telefoon zo'n geweldige hulp zijn.
Dat is zeer logisch mensen.. hoe langer ze je aan de telefoon hebben, hoe meer zij immers verdienen!Ik heb daar een extra small pakket, misschien ligt het daar aan?
Dat je dan niet mee telt ofzo?Hun systeem is echt geweldig, als hun service ook zo goed zou zijn, zouden ze een dikke 10 krijgen.
Nú is het zo dat ik vreselijk spijt heb dat ik mijn sites daar heb onder gebracht.
Want het is inderdaad zo: zolang ze niks extra verdienen besta je gewoon niet.Rating: 1
1 /5 stars- PrijsUser: 10%
- Kwaliteit
User: 10%- Helpdesk
User: 10%- Algemeen
User: 10%Waardeloze service
G Stevens on 2017-07-05 09:29:10Hedenmiddag heb ik getracht bij YourHosting twee, voor mijn bedrijf, zeer belangrijke domeinnamen te registeren.
Als klant mag je van een Hosting Provider als Your Hosting verwachten dat ze aanvragen van bestaande klanten direct en accuraat afhandelen. Zeker bij registratie van domeinnamen is dit van cruciaal belang omdat een goede domeinnaam nu eenmaal schaars is en er veel kapers op de kust zijn.
Blijkbaar is men bij deze organisatie een andere mening toegedaan en vindt Your Hosting het belangrijker om een andere procedure te hanteren. Een procedure die evenwel tot gevolg heeft dat ondanks dat mijn bedrijf tijdig een aanvraag heeft gedaan voor een domeinnaam deze domeinnaam, met dank aan de ongelofelijk waardeloze inzet van Your Hosting, aan onze neus voorbij is gegaan en nu is geregistreerd door een ander bedrijf in New York.
Proficiat jongens, geweldig goed gedaan en hartelijk bedankt voor jullie waardeloze service.
Ik vraag me af, gezien de lauwe reactie van de medewerker van de klanten service, of het Your Hosting ook maar iets interesseert. Ik heb dan ook besloten op zoek te gaan naar een provider die z'n klanten wel serieus neemt en wel de service levert waar klanten op rekenen.
Rating: 1
1 /5 stars- PrijsUser: 10%
- Kwaliteit
User: 10%- Helpdesk
User: 10%- Algemeen
User: 10%Dus niet aan beginnen daar.
Pjere Marteus on 2017-07-05 09:26:40Ik laat alle sterren zo staan.
Nooit aan beginnen, en zijn geld wolven, dus je betaald je een ongeluk als je denkt goedkoop uit te zijn.
Weken lang site niet te benaderen, en gebeld, gebeld, een e mail maar ze kunnen er niets aan doen. Monitoren dat doen ze, maar ik denk zelf dat ze andere monitoren hebben waar ze filmen of zoiets bekijken.
Heb nu een ander domein, en al die andere 6 die daar waren weggehaald.
Dus niet aan beginnen daar.Rating: 1
1 /5 stars- PrijsUser: 10%
- Kwaliteit
User: 10%- Helpdesk
User: 10%- Algemeen
User: 10%Yourhosting zou een mooie klant zijn voor programma's als Kassa 🙂
Ruud Ruud on 2017-07-05 09:24:54- Support reageert vrij snel
- Yourhosting stelt zichzelf boven de wet
- Yourhosting heeft onduidelijke voorwaarden
- Yourhosting lost problemen niet op
- Yourhosting levert bestellingen razend snel
- Een supportcase heeft verschillende behandelaars
- Yourhosting geeft in een aantal weken een paar keer dezelfde antwoorden die kant noch wal raken
- Yourhosting kan geen verantwoording geven voor een factuur maar houdt voet bij stuk (het extreem lage factuurbedrag en de tijd die Yourhosting aan mij kwijt is geweest geeft al aan dat ze een hele slimme bedrijfsvoering voeren)- Yourhosting zou een mooie klant zijn voor programma's als Kassa 🙂
Rating: 1
1 /5 stars- PrijsUser: 10%
- Kwaliteit
User: 10%- Helpdesk
User: 10%- Algemeen
User: 10%Slecht bereikbaar, niet behulpzaam, inflexibel.
H O on 2017-07-05 09:23:09Slecht bereikbaar, niet behulpzaam, inflexibel. Raad iedereen af om yourhosting te gebruiken
Mijn domeinnamen zijn stilzwijgend verlengd.
Geprobeerd dat ongedaan te maken wat niet lukte.
Toen mijn domeinnamen opgezegd per het eind van de maand, maar moet toch de rekening voor het hele komende jaar betalen...Totaal geen tegemoetkoming van yourhosting. Heb ze gevraagd me tegemoet te komen omdat dit natuurlijk nergens op slaat, maar ze zijn met geen mogelijkheid te bewegen.
Emails reageren ze super traag op
Helpdesk is telefonisch slecht te bereiken. 10 cent per minuut en had vaak na 10 minuten nog niemand aan de lijn. Heb ze meerdere keren gevraagd mij te bellen omdat (omdat ze langzaam reageren op emails, en telefonisch slecht te bereiken zijn), maar ze hebben me nooit gebeld.
Ik raad iedereen af om yourhosting te gebruiken
Rating: 4
4 /5 stars- PrijsUser: 10%
- Kwaliteit
User: 10%- Helpdesk
User: 10%- Algemeen
User: 10%Top!
Mir Carels on 2017-07-05 09:17:39Snel en in duidelijke taal geholpen. Top!
Rating: 1
1 /5 stars- PrijsUser: 10%
- Kwaliteit
User: 10%- Helpdesk
User: 10%- Algemeen
User: 10%Erg slecht ervaring!
Maurice Mattheus on 2017-07-05 09:13:46Erg slecht ervaring! Leuke aanbieding zou je denken 1 domeinnaam voor €1,- euro, dat dacht ik ook tot je achteraf zie dat je koste moet betalen voor uperhoudt de nameservers te wijzingen en de DNS te kunnen beheren. Je kan leterlijk niks met je domeinnaam en ik zal dan zeker kijken naar een andere hosting waar voor je €5,- het eerste jaar betaald en wel alles kunt bewerken om je website uperhoudt te laten kunnen functioneren. Support is ook erg slecht ik belde en de meneer die met helpt zei ''Ja dan kun je je geld terug krijgen even support formulier invullen'' Prima dacht ik mooi opgelost maar helaas nee. Je dat kon niet kreeg ik via het contact formulier te horen.
Aldus.
Ik stap over naar een partij met me domeinnaam. Heb het gesprek opgenomen word wel zo netjes opgestuurd en er werd 2x toe bevestigd dat ik me geld terug kon krijgen dus dan ga ik daar van uit en hun mogen het oplossen. Daarbij betaald je echt erg veel geld voor slecht kwaltijd.Rating: 2
2 /5 stars- PrijsUser: 10%
- Kwaliteit
User: 10%- Helpdesk
User: 10%- Algemeen
User: 10%Yourhosting belooft veel en loopt weg voor de verantwoordelijkheden
Tim dejong on 2017-07-05 08:54:42Op aandringen van Yourhosting (ja, na reclame) ging ik akkoord met een proeflicentie van cloud-product OFFICE365 waarin de zakelijke OFFICE 2016 Suite.
Ik bedong daarbij dat, mocht het niet goed werken, Yourhosting mijn systeem zou terugrollen naar de situatie vóór die proeflicentie.
Nu werkt OFFICE365 niet. Het vergt te veel extra handelingen, communiceert slecht met mijn Outlook 2013 en Skype (chat only!) doet het niet. Ik nam geen licentie en wilde terugrollen. Zo werd ik door Yourhosting behandeld:
Men stelde doodleuk nooit terugrolhulp aan te bieden en ik mocht mijn OFFICE365 mailtjes zelf één-voor-één doorsturen naar mijn lokale Outlook account. Gestript van naam, onderwerp en zo. In mijn Outlook 2013 kan ik geen mail meer slepen en ik zit met twee OneDrive verbindingen.
Mijn advies: van te voren met de Yourhosting Verkoopafdeling goed afspreken wat Yourhosting Service nu werkelijk voor je doet. Yourhosting belooft veel te veel en loopt weg voor de verantwoordelijkheden en de klant.
Rating: 1
1 /5 stars- PrijsUser: 10%
- Kwaliteit
User: 10%- Helpdesk
User: 10%- Algemeen
User: 10%Ergenis
I.Goevig on 2017-07-05 08:51:13prut service, wazig, onduidelijk, live chat niet te bereiken.
Elke keer ergernis om dingen te vinden en hulp te krijgen.Rating: 1
1 /5 stars- PrijsUser: 60%
- Kwaliteit
- Kwaliteit
- Kwaliteit
- Kwaliteit
- Kwaliteit
- Kwaliteit
- Kwaliteit
- Kwaliteit
- Kwaliteit
- Kwaliteit
- Kwaliteit
- Kwaliteit
- Kwaliteit
- Kwaliteit
- Kwaliteit
- Kwaliteit
- Kwaliteit
- Kwaliteit
- Kwaliteit
- Kwaliteit