Strato hosting

    Serverlocatie in Duitsland 30 dagen geld terug garantie Maand- of jaarabonnement Krachtige SSD power Veel online hulpartikelen

Aanbod hosting pakketten

PowerWeb Starter€ 2,48
10 GB ssd opslag1 TBdataverkeerSharedserverManagedhosting99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
PowerWeb Basic€ 4,96
20 GB ssd opslag1 TBdataverkeerSharedserverManagedhosting99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
PowerWeb Advanced€ 8,26
60 GB ssd opslag1 TBdataverkeerSharedserverManagedhosting99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
PowerWeb Pro€ 14,88
120 GB ssd opslag1 TBdataverkeerSharedserverManagedhosting99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
PowerWeb Ultimate€ 23,14
240 GB ssd opslag1 TBdataverkeerSharedserverManagedhosting99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
WP Starter€ 2,07
5 GB hdd opslag1 TBdataverkeerSharedserverManagedhosting99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
WP Basic€ 4,13
15 GB hdd opslag1 TBdataverkeerSharedserverManagedhosting99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
WP Advanced€ 6,61
50 GB hdd opslag1 TBdataverkeerSharedserverManagedhosting99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
VPS V20€ 7,44
4 GBram200 GB ssd opslag1 TBdataverkeerVPSserverUnmanagedhosting99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
VPS V30€ 13,22
8 GBram400 GB ssd opslag1 TBdataverkeerVPSserverUnmanagedhosting99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
VPS V50€ 19,83
16 GBram600 GB ssd opslag1 TBdataverkeerVPSserverUnmanagedhosting99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
VPS V80€ 31,40
32 GBram800 GB ssd opslag1 TBdataverkeerVPSserverUnmanagedhosting99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
VPS V20€ 11,57
2 GBram200 GB ssd opslag1 TBdataverkeerVPSserverUnmanagedhosting99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
VPS V30€ 20,66
4 GBram400 GB ssd opslag1 TBdataverkeerVPSserverUnmanagedhosting99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
VPS V50€ 28,93
8 GBram600 GB ssd opslag1 TBdataverkeerVPSserverUnmanagedhosting99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar
VPS V80€ 41,32
16 GBram800 GB ssd opslag1 TBdataverkeerVPSserverUnmanagedhosting99%uptime garantiejaarlijksopzegbaar

Strato

Shared hosting

Strato biedt diverse shared hosting pakketten aan. Zowel algemene shared hosting pakketten als speciale pakketten voor WordPress.

De prijzen van shared hosting pakketten variëren van € 2,07 excl. btw per maand tot € 25,62 excl. btw per maand (inclusief btw van: € 2,50 tot € 31,- per maand). Bij de meeste pakketten biedt Strato een actietarief aan voor de eerste maand. Na deze eerste maand geldt weer het normale tarief. Let ook op de setupkosten die bij diverse pakketten betaald dient te worden.

Daarnaast is het mogelijk om te kiezen voor een maandelijks opzegbaar abonnement of een jaarlijks opzegbaar abonnement. Kies je voor een jaarabonnement dan zijn de kosten relatief gezien wat lager per maand.

VPS hosting

Strato biedt enkel unmanaged VPS hosting aan. Voor meer informatie over unmanaged VPS hosting ga je naar de pagina: unmanaged VPS hosting.

De prijzen van unmanaged VPS hosting variëren van € 7,44 excl. btw per maand tot € 31,40 excl. btw per maand (inclusief btw van: € 9,- tot € 38,- per maand). Bij de meeste pakketten biedt Strato een actietarief aan voor de eerste maand. Na deze eerste maand geldt weer het normale tarief.

Daarnaast is het ook hier mogelijk om te kiezen voor een maandelijks opzegbaar abonnement of een jaarlijks opzegbaar abonnement.

Over Strato

Van de website van strato.nl:
“Meer dan 200 servicemedewerkers zijn vakkundig opgeleid en beantwoorden alle vragen snel en vriendelijk. Of het nu gaat om de keuze van het juiste webhostingpakket of de serveradministratie. De communicatiewegen zijn kort en zo werken klanten actief mee aan de verbetering van de STRATO producten.

De servicemedewerkers beantwoorden alle vragen snel en competent per telefoon, e-mail of chat. STRATO hecht veel waarde aan een hoge klanttevredenheid en vraagt haar klanten om een beoordeling van de communicatie met STRATO en een evaluatie van het product. Langs deze weg worden producten en support continu verbeterd. Zo maakt STRATO haar servicebelofte waar.

Ongeveer twee miljoen klanten bellen elk jaar met STRATO. Anders dan bij anderen bevindt de Nederlandse STRATO klantenservice zich in het eigen hoofdkantoor in Berlijn.”

Contactgegevens

Adres

Pascalstraße 10
10587 Berlijn

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 20.00 uur

Social media

Twitter
Facebook
LinkedIn
YouTube

Klantenservice

Website:

http://www.strato.nl/

E-mail:

Strato levert geen support per e-mail. Via een contactformulier op de website kan contact worden opgenomen.

Telefoon:

Tel: 0800 – 022 0910

Online support:

Strato levert geen online support.

Plaats review

Cijfer 3.2 stars
1.62 / 5 (37 )

32.4%


  • Prijs
    User: 40%
  • Kwaliteit
    User: 30%
  • Helpdesk
    User: 26%
  • Algemeen
    User: 31%


Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 50%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

on 2022-06-24 14:15:57

Een Linux VC30 server geprobeerd, binnen een dag de server onbereikbaar. De herinstallatie mogelijkheid en reboot optie waren verdwenen. Pas na dagen antwoord op support vraag. Pakket maar opgezegd, want hier kan geen productie server op draaien. Opzegging bevestigd 1-6, binnen 14 dagen geld retour, maar niet bij Strato. 24-6 nog steeds geen geld terug. 020 7038232 is niet bereikbaar. Zeker niet nemen voor productie, hooguit een testopstelling.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 50%
  • Kwaliteit
    User: 50%
  • Helpdesk
    User: 1%
  • Algemeen
    User: 50%

helpdesk niet bereikbaar

on 2022-02-17 09:35:04

09.30 uur.
Op grond van een medewerkersvergadering is telefonische support niet bereikbaar. Tuut, tuut, tuut, tuut, tuut.
Serieus???? WTF!



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 50%
  • Kwaliteit
    User: 50%
  • Helpdesk
    User: 1%
  • Algemeen
    User: 50%

Waardeloze bereikbaarheid, geen communicatie

on 2022-01-13 21:14:04

Ik kreeg opeens een melding dat ik opnieuw moest inloggen voor hidrive. Elke keer werd er aangegeven dat mijn wachtwoord niet klopte. Ik probeerde via de site een nieuw wachtwoord aan te vragen, maar er werd aangegeven dat er niet gemaild kon worden. Toen heb ik even terug gekeken in mijn mailverkeer, en bleek dat het een jaar geleden was dat ik het contract heb afgesloten. Ik heb geen enkele melding gehad dat het contract ten einde liep, en ook niet dat mijn account werd opgeheven. Nu heb ik ze gemaild, geen reactie. Ik probeer de klantenservice te bellen, maar daar lijkt een error te zijn of iets dergelijks en wordt weer opgegooid. Waardeloos! En al mijn data staat daar wel! ik kan nu nergens meer bij.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%
  • Helpdesk
    User: 1%
  • Algemeen
    User: 1%

Schandalig!!!!!

on 2021-12-07 16:04:43

Geen klant worden!!!!

30x iemand geprobeerd te bereiken en niet 1 iemand aan de lijn geborgen



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 50%
  • Kwaliteit
    User: 50%
  • Helpdesk
    User: 50%
  • Algemeen
    User: 50%

Abuse noemen wij dit wat er met ons gebeurd

on 2020-01-08 22:59:54

Strato webhosting,
Sinds kort ben ik klant bij Strato. Van Televisie gekend. Na vele tegenwerking van mijn voormalige hosting, gingen wij vanuit dat wij bij Strato uiteindelijk verder goed zaten en trots aan boord bij ze te zijn. Inmiddels overige pakketten upgrade, diensten aankopen om verder te kunnen maar ik ga juist achteruit. Ik word niet naar behorens geholpen. Telefonisch géén geduld maar je mag tijden wachten tot je geholpen wordt dan nog met klemtonen word je aangesproken. Inmiddels een WordPress Hosting Advanced genomen om vooruit te kunnen met onze TV kanaalzender. Telkens wordt de server op unavailable 'downtime' gezet na telefonisch helpdesk. Na diverse diensten aangekocht te hebben op zijn minst hebben wij verwacht niet nu nog belemmerd te worden onderweg naar onze realisaties. Dit gaat tever nu. Wij hebben voor de diensten betaald en gratis waren het niet. Wij willen graag verder Strato. Graag onze server actief laten. Wij kunnen niet in de administratie van wordpress inloggen
omdat uw server telkens na geholpen te worden, weer plat neergegooid wordt. Wie mogen wij dan erop vertrouwen ? Onze programmeur vindt dit schandalig. Maar daarmee zijn wij niet verholpen.

Wij kunnen nu nog 2 dingens doen Strato als oplossing: Of u geeft onze gelden terug aangezien wij de diensten toch onmogelijk wordt gemaakt op een juiste manier/onmogelijk te gebruiken en wij vertrekken uit uw zone.
Of u laat ons doorwerken zonder verdere belemmeringen. Onnodig.
Hier hebben wij niet om gevraagd. Wij hebben in u en uw diensten vertrouwd.
Wij wensen graag verder. Wij vragen om hulp en daarna gelijk weer hetzelfde geval. Overal issues en daarvoor hebben wij niet in u vertrouwd. Of u komt uw beloftes, aanbod en contractuele afspraken en geschriften na of u betaalt onze gelden terug en laat ons gaan. Dit is over de top nu binnen enkele dagen maar liefst!

Altagracia Daantje



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 43%
  • Kwaliteit
    User: 14%
  • Helpdesk
    User: 1%
  • Algemeen
    User: 18%

Customer support not aceptible

on 2019-11-23 16:59:45

Strato is not recommended based on:
- worst acces to customersupport, no mail or phone (don’t know anything about it sir) or you can wait for days.
- technical knowhow is low, even if you inform that you can program they advise you with simple tips
- slow acces (speed of loading) you can simply monitor this and all is based on band width . And server memory.
For company websites not recommended, admins know this. Recommend customers to switch to other hosters.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%
  • Helpdesk
    User: 1%
  • Algemeen
    User: 1%

Pas op je privacy met strato

on 2019-04-14 20:54:35

Met Strato staat niet alleen je website snel online.
Maar ook de rest van je privé gegevens.
Anoniem een website registreren kennen ze namelijk niet bij Strato.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Alles erg slecht. niet doen!

on 2017-07-03 09:06:21

Alles erg slecht. niet doen!



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Support zou eigenlijk 0 moeten zijn

on 2017-07-03 09:04:53

Prima in eerste instantie. Server werkt direct, snel en met Plesk een verademing in onderhoud.
Echter, wanneer je iets wilt wat niet standaard is, ben je 'screwed'. Ik wacht al vier dagen op support, zonder een melding dat er iemand mee bezig is. Alleen dat het bericht goed is ontvangen.
Support zou eigenlijk 0 moeten zijn. Een 1 krijg je voor de moeite. Zij doen geen enkele moeite.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

NOOIT AAN BEGINNEN

on 2017-07-03 09:02:11

BELACHELIJKE ORGANISATIE! voorkom irritatie en gewoon NOOIT AAN BEGINNEN. Geen klantenservice, telefoonnummer achterhaald via google (op de site nergens te bekennen) duurt eeuwigheid voordat je iemand aan de telefoon krijgt en zegt ook dingen toe die niet waar zijn. Jaa... en als je dan via de mail het tegenovergestelde beweerd krijgt, krijg ze dan maar weer eens te pakken.. je wordt mond-dood gemaakt.. en ze komen overal mee weg. Ik hoop dat ze gauw de afgrond in storten, oplichters



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Slecht

on 2017-07-03 09:00:45

Wanneer je een mutatie door wilt voeren, maar niet kunt printen (chromebook), en vraagt of ze een formulier toe willen zenden (voor hen een kleine moeite!), is dit TEVEEL gevraagd.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

STRATO NIET KIEZEN AUB

on 2017-07-03 08:58:33

Extreem slecht support, service, allen een domein verhuizen duurt 5 dagen. ze blokkeren een dienst zonder dat ze iets laten weten wat er aan de hand is en dan op een ZATERDAG. en ze zijn in het weekend niet bereikbaar. Al mijn website's zijn nu offline. ik ben weg bij strato..
STRATO NIET KIEZEN AUB, voor je eigen bestwil.
ALLES is waardeloos bij strato.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Extreem waardeloze support

on 2017-07-03 08:56:58

Extreem waardeloze support. Gebruik de wachttijd bij de helpdesk (zit nu al exact 58 minuten in de wacht om hun fout te herstellen) om maar wat negatieve reviews te posten.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Nooit meer Strato!

on 2017-07-03 08:55:27

Nooit meer Strato voor ons. Ik heb het nu een paar keer geprobeerd. Nu met een online website, maar het functioneert niet zoals het volgens de beschrijving zou moeten werken. Als je uiteindelijk contact krijgt met de service word je naderhand niet teruggebeld. Omdat zij het ook niet weten. Wil je van Strato af, dan zijn ze ook niet thuis.
Voor ons, en gezien de reviews van vele anderen, nooit meer Strato!



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Geen vertrouwen in jullie diensten

on 2017-07-03 08:53:47

Mijn ervaring met strato:
Beste Strato,
Ik heb gisteren een VPS besteld. Vanochtend om 8.30 heb ik een email gekregen dat mijn VPS klaar is voor gebruik. Na inloggen bleek dat mijn VPS http://h23xxxx.stratoserver.net:8443/ offline was. Ik heb direct een email naar jullie gestuurd. Nu is 20:30, 10 uur later nog steeds geen reactie.

Ik heb geen vertrouwen in jullie diensten. Daarom wil ik graag mijn contract per direct opzeggen en mijn account laten verwijderen.

Wilt u dat zsm bevestigen?

MVG



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Het enige waarin ze goed zijn = met de prijs

on 2017-07-03 08:51:44

Zoals mijn beoordeling al zegt. Het enige waarin ze goed zijn = met de prijs. Heb een Virtuele windows server bij hun en er blijkt wat fout te zijn met hun klantengegevens van mij. Nu is gelijk mijn website offline gehaald en zelfs mijn domeinnaam in quarantaine gezet. Op email na 2 dagen nog steeds geen reactie! Zit nu al meer dan 40 minuten in de wacht op hun lijn om mijn contract op te zeggen! Waardeloos bedrijf, snap niet dat hun zo een grote partij kunnen zijn. Ik hoor letterlijk al een half uur u wordt met de volgende vrije medewerker verbonden.

Niet voor kiezen raad ik jullie aan!



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

NIET AAN BEGINNEN!!!

on 2017-07-03 08:50:09

Even op de site kijken wat het was meteen zat ik vast aan jaarcontract voor een site die ik niet heb met een wachtwoord die ik niet ken en een verkeerd e-mail adres dus ik kan niks maar moet betalen. Had ik hun maar moeten bellen. Geprobeerd 10 min wachten later weer geprobeerd na 30 min pas contact. NIET AAN BEGINNEN!!!



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Troep!

on 2017-07-03 08:47:47

Troep! Geen nederlands sprekende persoon aan de lijn.
Als je klant wil worden gaan alle deuren open, maar o wee... zodra je wilt verhuizen!
Begin er niet aan



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 70%
  • Kwaliteit
    User: 20%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 20%

Ik zou Strato afraden voor bedrijfswebsites

on 2017-07-03 08:45:53

Support is alleen in pro-forma aanwezig. Er wordt geen ownership genomen voor problemen, maar bij herhaling wordt aangegeven dat de oorzaak in het CMS (Joomla) ligt ook al is dat aantoonbaar niet het geval. Supportmedewerkers hebben onvoldoende kennis van de eigen producten (backupregime, memory grootte hostingpakketten), hebben geen toegang tot de server error logs en er is geen telefonisch contact met de tweede lijn mogelijk. Joomla geeft met regelmaat server errors. Ik zou Strato afraden voor bedrijfswebsites..



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 20%
  • Kwaliteit
    User: 20%
  • Helpdesk
    User: 20%
  • Algemeen
    User: 20%

GA DUS NOOIT IN ZEE MET DIT KLOTEN BEDRIJF,ZIJN GEWOON ORDINAIRE OPLICHTERS!!

on 2017-07-03 08:37:35

Ik heb geen goed woord over voor dit klote bedrijf die zorgt dat ze zelf niet telefonisch bereikbaar zijn.In één ding zijn ze erg goed en dat is incasseren.Had een ranking coach tool aangevraagd die ik 30 dagen gratis op proef mocht hebben.heb het na 26 dagen beeindigd en nu krijg ik aanmaningen van een incasso bureau.

GA DUS NOOIT IN ZEE MET DIT KLOTEN BEDRIJF,ZIJN GEWOON ORDINAIRE OPLICHTERS!!



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 20%
  • Kwaliteit
    User: 20%
  • Helpdesk
    User: 20%
  • Algemeen
    User: 20%

Ik ben TELEURGESTELD

on 2017-07-03 08:35:32

Ik ben TELEURGESTELD. Strato heeft helemaal gefaald in het beschermen van mijn persoonlijke gegevens.

Ik weet van het bestaan van WHOIS en vind het niet erg dat mijn peroonlijke gegeven worden getoond als iemand op mijn domeinnaam zoekt. Strato informeert je hierover in zijn privacyverklaring zij het heel summier. Maar wat ik niet wist, EN WAT STRATO WEL HAD MOETEN WETEN, was dat er websites/bedrijven zijn die een illegale dienst aanbieden de zogenaamde "reverse WHOIS lookup", websites/bedrijven zoals: domaintools.com, whoisology.com, whoisxmlapi.com or who.is.

Dit betekent dat nu iedereen zo'n website kan bezoeken, MIJN NAAM (!) als zoekterm invullen en zien waar ik woon, wat mijn telefoonnummer is, wat mijn emailadres is, welke domeinnamen ik bezit/bezat enz. Ik weet zeker dat de meesten van 1,5 miljoen klanten van Strato dit helemaal niet weten.

Strato, de persoonlijke gegevens van je klanten worden misbruikt/verhandeld op het internet zonder hun toestemming, doe er iets aan! Ik heb je mijn persoonlijke gegevens niet toevertrouwd om ze te laten misbruiken op deze manier. Neem juridische stappen tegen de websites zoals domaintools.com!



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 20%
  • Kwaliteit
    User: 20%
  • Helpdesk
    User: 20%
  • Algemeen
    User: 20%

vreselijke klanten servies

on 2017-07-03 08:28:41

slechte sitebuilder, geen bescherming van prive gegevens, vreselijke klanten servies



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 30%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Als ik je 1 ding mag aanraden: Wordt geen klant bij Strato

on 2017-07-03 08:27:09

De klantenservice is superslecht. Ik wacht nu al langer dan een week op een antwoord. Wel krijg ik om de dag een email dat het erg druk is bij de klantenservice en dat het iets langer duurt:

"U heeft ons onlangs een e-mail geschreven. Hartelijk dank hiervoor. We doen ons best om alle aanvragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden, doordeweeks normaal gesproken binnen uiterlijk twee dagen.

U ontvangt deze tussenmelding, omdat we vanwege het grote aantal service-aanvragen helaas niet zo snel kunnen antwoorden als u van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.

Uw e-mail wordt in ieder geval beantwoord, u hoeft hem niet opnieuw te sturen. "

Als ik je 1 ding mag aanraden: Wordt geen klant bij Strato.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Bijna alles wat fout kan gaan gaat fout

on 2017-07-03 08:25:22

Bijna alles wat fout kan gaan gaat fout. Je moet overal achterna gaan er gaan dus zeeën van tijd in zitten. Overigens ook totaal geen goede service. Lijken wel zoutzakken



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 30%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Veel ellende en problemen met Strato

on 2017-07-03 08:21:41

Veel ellende en problemen met Strato.

Slechte en onflexibele support, panels zijn gaar, inloggen duurt lang, server zijn niet stabiel en communiceren slecht.

Zijn moeilijk bereikbaar voor problemen en voelen zich koning. Heb daar verschillende diensten lopen van domainnamen tot VPS. Het wordt alleen maar slechter. Wil nu de boel oppakken en naar een andere hoster overgaan maar veel werken ze niet mee. Supportvragen blijven vele dagen liggen en worden vaak in het Duits of slecht Engels terug gecommuniceerd waarbij er niet eens antwoord op je vraag wordt gegeven. SLECHT!!!



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Wat een waardeloze support!

on 2017-07-03 08:15:36

Wat een waardeloze support!

Na 2 dagen te wachten op mijn antwoord krijg ik een bericht terug waar in staat dat ik maar moet gaan googlen en een link naar de wordpress fora.

Net of ik dat niet al gedaan had voordat ik een tocket aanmaakte.

Ga niet bij strato. Je steekt straks tijd en moeite in een website en als er iets mis gaat ben je echt de sjaak want zij geven je echt 0 support. Zoals iemand anders al zei hier in de reviews: 1 ster is nog teveel!

Bedankt strato jullie hebben mijn tijd en geld verspild.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 50%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 20%

Zeer slecht!

on 2017-07-03 08:14:11

Zeer slecht! Na overstappen met de website ontbeert het aan technische kennis en ondersteuning. De klantenservice is vrijwel niet bereikbaar en voor iedere vraag wordt je doorverwezen naar hun online artikelen. Overstapservice is géén overstapservice! Dit gaat om alleen de domeinnaam maar niet om het migreren van de volledige website.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 60%
  • Kwaliteit
    User: 20%
  • Helpdesk
    User: 20%
  • Algemeen
    User: 20%

Onbereikbare en beroerde klantenservice

on 2017-07-03 08:12:33

de meest beroerde klantenservice ooit. af en toe is de site onbereikbaar. als ik mijn creditcard betalingsgegevens wil vernieuwen dan blijkt opeens de site waarmee dat moet uit de lucht te zijn. vervolgens mislukt de automatische betaling en krijg ik meteen een dreigbrief. alsnog gewoon betalen per bank mag/kan niet dus moet ik hele ingewikkelde capriolen uithalen om te mogen betalen. volkomen absurd.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Prijs
    User: 70%
  • Kwaliteit
    User: 10%
  • Helpdesk
    User: 10%
  • Algemeen
    User: 10%

Geen reactie

on 2017-07-03 08:10:43

Voor aankoop gaf strato aan dat een domein beschikbaar was, na aankoop kreeg ik een automatische mail dat het misschien toch niet beschikbaar was. In hun klantenlogin stond vervolgens dat hij beschikbaar was, waar ik hem opnieuw aanvroeg waar geen reactie op kwam. Toen heb ik twee keer via de klantenlogin de klantenservice proberen te bereiken om te opheldering te krijgen. Nooit bericht terug gehad. Toen telefonisch contact gezocht om zo snel mogelijk weer op te zeggen want hier kreeg ik een erg slecht gevoel over. Hoop dat het opzeggen wel gelukt is.